Mijn Klacht:
Goedendag.
Ik ben via sloopdecrisis.nl bij jullie terecht gekomen, mij aangemeld als nieuwe klant. Ik ben gebelt door Gideon om afspraak te maken voor het installeren van het pakket. vrijdag 6maart om 14.30. Ik las mijn mail nog een keer na, op tijd gelukkig, ik las dat dit installatiepakket per post bezorgd zou worden. Tot mijn schrik had ik op vrijdag 6maart geen pakket ontvangen, niks geen bezorgbriefje etc gehad. Gebelt direct met Gideon. Pakket kwijt en werd na een uur teruggebelt dat mijn nieuwe abonnement pas in kan gaan op 19maart vandaar nog geen pakket ontvangen. Dit was mij niet verteld dus mijn dag naar de knoppen.
Mijn huidige contract bij KPN wordt 16maart beeindigd dat betekent dat ik een paar dagen geen internet en geen tv kan gebruiken.
Gideon gaf aan dat deze fout bij Vodafone ligt.
Gewenste Oplossing:
Het stoort mij dat ik een paar dagen zonder diensten zit terwijl dat niet mijn fout is.
Ik zou tevreden zijn met een antwoord van jullie hoe dit heeft kunnen gebeuren.
Als tegenprestatie zou het fijn zijn als ik de eerste maand geen kosten hoef te betalen.
Het heeft mij een vakantiedag van mijn werk gekost en een dag thuis zitten wat achteraf niet nodig was geweest.

