Mijn Klacht:
Ik heb al vanaf mei hoge rekeningen bij “Vodafone” door mijn internetverbruik. dit is onmogelijk ik heb wifi thuis op mijn werk en zet mijn mobielnetwerk altijd uit, ondanks dat terwijl ik een abbonement heb van €65v- is mijn rekening bizar hoog, denk aan kosten van € 180,- naar €280,- de klantenservice heeft mij geadviseerd om mijn MB te verhogen zit inmiddels op 7 en elke keer weer word er aangegeven dat ik mijn limiet overschrijd, ik ben een teleurgesteld in vodafone en kan als klant niet weg i.v.m mijn 2 jaar contract waarvan ik nog een jaar moet, ze incasseren onterecht geld van klanten, uitleg geven heeft geen zin, er wordt totaal geen gehoor gegeven aan onze noodkreten.
Gewenste Oplossing:
ik ben tevreden als klant als vodafone het verbruik wat onterecht is geincasseerd terugstort op mijn rekening.

