Mijn Klacht:
Ik heb online een rekening gekregen van Vodafone voor het gebruik van mijn mobiel de afgelopen maand augustus. Ik ben altijd zo rond de E 40,– kwijt. Dit maal is dit bedrag veel hoger ruim honderd euro meer. Het gebruik is zeker niet anders dan alle andere maanden geweest. Een half jaar geleden is dit ook al gebeurd Vodafone kon niet aangeven waar dit aan lag er werd mij wel verzocht dit te betalen. Nu gebeurt hetzelfde. Vriendelijk doch dringend verzoek ik de 100,– euro extra te crediteren ik zal dit zeker niet betalen, c.q storneren. U kunt zien aan mijn verbruik dat dit niet terecht zal zijn.
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als er honderd euro van mijn te betalen bedrag zal worden gecrediteerd, en als er mij eens uitgelegd kan worden hoe dit nu voor de tweede maal kan gebeuren.

