Klacht: Van het telefoonkastje naar de muur

Sjo de Boer op 24 februari 2015 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Wacht op reactie
Klanttevredenheid: 5.0/10 ★★★☆☆
Bedrijf Vodafone
Categorie Mobiele Telefonie
Status Open
Datum 24 februari 2015

Een klant heeft op 10 februari een telefoon besteld bij Vodafone, maar ondervond problemen met de levering. Na lange wachttijden en een miscommunicatie over het contract, kon de koerier het toestel niet afleveren omdat de benodigde informatie ontbrak. De klant werd geadviseerd om opnieuw contact op te nemen met Vodafone, maar ondervond wederom lange wachttijden en geen oplossing.

Mijn Klacht:

Op 10 februari online telefoon besteld n.a.v. aanbieding in paginagrote advertentie (nieuw nummer, nieuw abonnement). Na enige dagen er achteraan gebeld, althans een poging daartoe (wachttijd meer dan een uur, eenmaal aan de lijn werd opgehangen…). Uiteindelijk contact. Toestel was niet op voorraad…Kon nog wel even duren! Na een week bericht dat toestel geleverd zou worden. Koerier kwam met toestel en constateerde dat op het bijbehorende contract geen bedragen waren ingevuld en dat hij dus onverrichterzake terg ging. Hij adviseerde contact op te nemen met Vodafone, zodat zij het juiste contract naar mij zouden kunnen mailen. Hij zou dan de volgende dag opnieuw komen met het toestel. Vodafone gebeld (weer een uur wachttijd!): contract kon niet worden gemaild. Neem maar contact op met koeriersbedrijf. Hierna nog enkele malen heen en weer gebeld. Antwoord was telkens ‘hij komt er aan’ of ‘het is druk’. Koeriersbedrijf en Vodafone blijven naar elkaar wijzen en ik blijf maar wachten en me ergeren. Ook nog geprobeerd te chatten met de zgn. Smartphone crew. Nauwelijks te bereiken. Eenmaal contact met hen lieten ze me weten dat ik niet bij hen terecht kon en dat ik maar moest bellen….Weer een uur verder…

Gewenste Oplossing:

Uiteraard als de telefoon nu wordt geleverd en als Vodafone erkent dat ze in gebreke zijn gebleven. Het zou helemaal mooi zijn als Vodafone haar interne organisatie op orde zou hebben!

Beoordeling 5/10 star-3 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Bij telecomproblemen kunt u terecht bij de Geschillencommissie Telecommunicatie. Providers moeten storingen binnen een redelijke termijn verhelpen en zijn verplicht een kosteloze klachtenprocedure te bieden.

Bron: Geschillencommissie Telecommunicatie