Mijn Klacht:
Heb al een aantal maanden op onverklaarbare reden een torenhoge rekening(lees meer dan 100euro) doordat vodafone aangeeft dat ik over mijn data heen ben gegaan. Ik heb in de afgelopen maanden niks geks gedaan en gebruik altijd WiFi! Vodafone doet er niks aan en ik blijf hoge rekeningen krijgen.
Gewenste Oplossing:
De kosten worden met terugwerkende kracht gedekt door vodafone.

