Mijn Klacht:
Tot mijn spijt heb ik vorig jaar october een 2 jarig abonnement bij Vodafone genomen, met een Samsung Galaxy S4. Toestel heeft al vanaf het begin al gebreken getoond zoals et uitvallen tijdens gesprek, scherm wordt helemaal zwart soort van blackout, veel geruis tijdens bellen, af en toe gesprekken niet kunnen opnemen omdat toestel helemaal niks wilde doen. Na contact te hebben opgenomen met verzekering, is et al 3 keer meegenomen ter reparatie, conclusie was moederbord vervangen al 3 keer dus. Afgelopen zaterdag deed ie het helemaal niet buitenshuis, gisteren ff langs vodafone geweest hebben ze et toestel opnieuw geupdate en ik dus naar huis met mijn telefoon later die diezelfde dag begint die telefoon heel raar te doen zag helemaal niks en het scherm toonde een soort van mist strepen. Ik dus terug naar Vodafone, hebben ze het display vervangen, maar klacht bleef, conclusie moederbord moet weer vervangen worden voor de 4de keer.Wanneer houdt et op?. Een vriendelijk werknemer alle mogelijk contacten van Vodafone en verzekering Dynalogic gebeld om te zorgen te zorgen dat ik een nieuwe toestel zou krijgen, maar nee hoor! Morgen wordt toestel weer opgehaald en ben dus heel erg benieuwd wat ze nu gaan doen met die wrak, wordt dus voor de 5de keer er aan geleusteld. Blijft niks van over op die manier. Komop Vodafone op deze manier houden jullie geen klanten meer over. Het einige waar jullie goed in zijn , is het innen van die 69 euro wat ik elke maand moet betalen. Zoveel klachten over een bedrijf is toch te gek voor woorden en niemand die er wat aan doet. Echt triest, voor mij never nooit Vodafone
Gewenste Oplossing:
Het liefst zou alle contacten met Vodafone willen verbreken ,maar zit helaas tot october 2015 aan vast.
Wil graag dat die wrak omgeruild wordt voor een goede toestel.
Ben helemaal klaar met Vodafone en die Dynalogic verzekering

