Mijn Klacht:
Ik heb mijn abo bij Vodafone opgezegd en krijg daar keurig een bevestiging van op 1 september dat ik mijn nummer behoud bij de overstap. Daags daarna een onverklaarbaar smsje dat er gebruikskosten voor Mobiel Internet starten. Dit heb ik niet gevraagd want ik heb geen internet op mijn telefoon. Blijkbaar moet ik dan actie ondernemen en DATASTART UIT sms-en. Ik ben bijna 65 en ik weet niet eens hoe dat moet. En op internet was ik al helemaal niet. Op 8 september krijg ik een smsje dat ik 100 euro buiten de bundel aan datakosten heb en ze dit uit gaan zetten. Toen heeft iemand voor de vodafone controle app op de telefoon gezet en had ik 137 euro buiten de bundel aan data, ik heb niet eens een bundel, dus hoe is dit in hemelsnaam mogelijk? Diezelfde persoon heeft op mijn telefoon gekeken en ik heb van 1 tot 7 september 89 mb op de een of andere mij onbekende wijze verbruikt, maar dat kan toch geen 137 euro kosten vooral omdat ik geen bundel heb. Kunt u iets voor mij betekenen? En ook mij laten weten hoe ik op de hoogte kan worden gehouden van uw actie?
Gewenste Oplossing:
ik wil gewoon een duidelijke uitleg en verklaring en vooral een overzicht waaraan ik die data zou hebben kunnen verbruiken.

