Mijn Klacht:
Per 1 november heb ik mijn Vodafone thuis Leek opgezegd, vanwege samenwonen. Op 4 november is er een bedrag van mijn rekening afgeschreven vanwege belkosten (die ik heel goed begrijp en ook zeker wil betalen) maar daarbij de abonnementskosten van november. Na bellen met uw klantenservice werd mij aangegeven dat deze op 24 november teruggestort zouden worden. Nu schets mijn verbazing dat uw organisatie op 2 december nogmaals het bedrag van mijn rekening afschrijft.
Gewenste Oplossing:
Dat de incasso's stoppen en dat ik het geld per direct terugkrijg. De eerste betaling van 4 november is de wettelijke terugbetalingstermijn van 30 dagen verstreken.

