Mijn Klacht:
ik heb sins donderdagochtend 29 januari geen internet! ben s,middags gelijk naar de vodafone winkel gegaan in haarlem, waar mij werd gezegt dat het warschijnlijk een storing is! het is nu zaterdag 31 januari en heb nog steeds geen internet…beetje raar ,want mijn kosten lopen wel gewoon door terwijl ik er dus geen gebruik van kan maken!mijn vraag is : wanneer word dit opgelost???
Gewenste Oplossing:
Ik ben te vreden als de problemen zijn opgelost, en mijn vergoeding voor de dagen dat ik geen gebruik heb kunnen maken van mijn internet,tewijl ik daar wel voor betaal?

