Mijn Klacht:
– Wij hebben al een abonnement maar de externe verkoop afdeling van Vodafone valt ons regelmatig lastig en is niet beleefd
– Contract telefonisch verlengd en nooit een bevestiging ontvangen
– Eindafrekeningen (na een simpel contractverlening!) slaan nergens op
– Wijzigingen die je zelf uitvoert in My Vodafone zijn blijkbaar voor nix want de klantenservice kan de gewijzigde gegevens niet zien
–> kort om: erg slechte processen door geen integratie en hierdoor slechte klantenservice!!!
Gewenste Oplossing:
het product is ok ander s waren wij al lang weg!!!

