Mijn Klacht:
vorig jaar overgestapt naar vodafone met 2 abonnementen maar wat een spijt
bereikbaarheid is bar slecht tot vaak geen bereik
diverse malen gemeld maar als je opnieuw belt weten vodafone van niets
ik heb netjes aan contract gehouden maar vodafone komt afspraken niet na…ik heb zelfs bij abonnement dat aankomende februari vervalt nieuw contract afgesloten bij tele2 en prima verbinding
andere contract loopt in sept af tot grote ergernis 38 per maand betalen voor zo n slecht bereik en service
u ziet dat het contract dat in feb vervalt afgelopen maanden betaalt is voor niets
Gewenste Oplossing:
ik wil graag de kosten terugbetaald hebben van contract dat maande niet gebruikt is
en ook zou ik graag het contract dat loopt tm september eerder vrij willen hebben zonder kosten
volgens onze rectsbijstandsverzekeraar ons goed recht omdat u aangebodenen niet waar kunt maken!

