Mijn Klacht:
Ik betaal al meer dan een jaar voor een abonnement met 4 g , maar heb 3 g . Al meer dan 15 x beklaagt dat ons internet slecht is vaak gewoon helemaal geen internet . Ik zal altijd terug gebelt worden maar dat gebeurd nooit , heb zelfs via internet een klacht doorgestuurd want dan krijg je binnen 10 dagen reactie , nou dus ook niet .. Nu zou het aan me tel liggen , had een iPhone 5 , nu een iPhone 6 gekocht want dat zou helpen . Maar ook dat werkt niet . Nu nog geen goed internet en ook geen 4g waar ik wel al een jaar voor betaal
Gewenste Oplossing:
Als ik 4 g heb waar ik voor betaal en ik niet elk keer zonder internet zit .

