Mijn Klacht:
ik ben 4 weken gebeld voor een aanbieding voor mijn mobiel ik had 14 dagen de tijd om dat te annuleren dat heb ik een uur daarna gedaan
verschillende keren gebeld sms gehad dat het was geannuleerd
maar helaas 4 weken bezig geweest 5 uur aan de telefoon gehangen
met klanten service 20 medewerkers verder en nog ongeldige sim kaart
zoveel dingen beloofd niets van terecht gekomen dus 4 weken geen mobiele telefoon er wordt bij jullie langs mekaar heen gewerkt mij verbazing dat er geld van mijn rekening werd afgeschreven voor iets wat ik niet had uit eindelijk op2-1-2015 krijg ik post met een nieuw kaartje met mijn oude nummer ik moet hem wel opwaarderen iik vraag mij af waar is mijn geld gebleven wat op mijn oude simkaart stond zeker in de lucht gevlogen. vodafoon slecht zeer slecht ik zou jullie niet bij een ander aanraden, 06 21613720
Gewenste Oplossing:
als mijn geld van mijn oude simkaart weer woordt bijgescheven op mijn nummer bij voorbaat dank want mijn geld kan toch zomaar niet weg zijn? ik ben al heel lang prepaid
klant bij jullie of telt dat niet.
groeten r bakker.

