Mijn Klacht:
Beste Vodafone,
Na de eerste 4 dagen tijdens mijn verblijf in Zuid Afrika werd ik
gebeld door een medewerker over mijn data verbruik.
Volgens hem had ik al 2,6 Gigabyte verbruikt wat overeen kwam met
€1050,- aan kosten!
Dit is naar mijn inziens onmogelijk omdat ik me heel bewust ben van
data roaming omdat ik geregeld in het buitenland verblijf.
Ik ben tijdens mijn eerste dagen misschien 4 à 5 keer een korte tijd
online geweest dus het probleem moet op een fout van het netwerk
berusten.
Na het zien van het programma Radar en het lezen van verschillende
forums is dat niet helemaal uitgesloten omdat dit geregeld voorkomt
bij jullie.
Ik heb direct een locale SIM kaart gekocht bij Vodacom en voor 3 Gigabyte aan data aangeschaft.
Deze koste mij R250 wat ongeveer overeenkomt met €20,-!
Ik ben best bereid om data af te rekenen die ik heb geroamt via
Zuid-Afrika maar als jullie het redelijk vinden om mij €1050 in
rekening te brengen wat lokaal nog geen €20 kost dan zeg ik per direct mijn contract op en zoek ik een andere provider.
Ik ben een zeer lang een trouwe klant met hoge verbruikskosten per
jaar maar dit is wat mij betreft onacceptabel.
Ik hoop dat het niet zo ver hoeft te komen.
Tevens heb ik nog steeds geen reactie vernomen op de mail die ik heb gestuurd op 22 december aan de klanten service.
Graag verneem ik een reactie.
Met vriendelijke groet,
Theo Pauw
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden wanneer ik alleen het data verbruik afreken die ik gebruikt heb en dat kan niet meer zijn dan de locale kosten van €20,-

