Mijn Klacht:
Wekelijkse afschrijving van €5,- (quiztrhrill) al 3 jaar lang !!! dit terwijl ik niks heb afgesloten zelf . Kwam hierachter doordat ik een nieuw telefoon abonnement wilde afsluiten ..!!
Gewenste Oplossing:
Ben tevreden als dit geld naar mij zou worden teruggestort !

