Mijn Klacht:
Voor de zoveelste keer zonder te bellen of internetten verdwijnt mijntegoed als sneeuw voor de zon dit vindt ik diefstal,hoe kan dit opgelost worden of moet ik een andere provider bijvoorbeeld Tele2 of Telfort nemen,die wel eerlijk werken, zo is rijk worden wel makkelijk voor vodafone laat me zo spoedig iets weten
Gewenste Oplossing:
Als het voorgoed opgelost is

