Mijn Klacht:
Er wordt door een bepaalde dienst zomaar gezegd dat ik ergens lid van ben geworden !!!!
dit moet onmiddellijk stopgezet worden, ik betaal een vermogen aan mijn Vodafone abonnement.
ik betaal normaal 32,50 euro maar nu al maanden rond de 80,00 euro !!
dit moet stoppen anders kan ik het niet meer betalen.
ik vind het ook maar schandalig dat je ergens lid van wordt zonder het te weten,
dit gaat nu al maanden zo ik wordt er wanhopig van!!
Vrg. Jtl Overdijk
Gewenste Oplossing:
als mijn geld terug gestort is en er geen kosten/ spam bij komen van dingen die ik niet heb aangevraagd!
Dan zou ik in de toekomst wel eens misschien een tevreden klant kunnen zijn.

