Mijn Klacht:
ik wordt misleid door vodafone, er worden valse beloftes gedaan over geld dat ik terug zou krijgen.. ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd.. 4 verschillende personen aan de lijn gehad en voor hetzelfde abonnement 4 verschillende bedragen gehoord. alle oplossingen door vodafone bedacht hielpen niet en koste mij steeds meer geld, bel je op word de fout toe gegeven en beloven ze je geld terug te storten en weer te bellen en dat gebeurt steeds niet.
uiteindelijk na vele honderden euro’s armer kan/kreeg ik een abonnemt met 6 gb aan internet plus jaaa plus 1 maand onbeperkt internet nou sinds dat is ingegaan kan ik niet eens meer een bericht versturen via het net en ooh ja het is 5 gb geworden ipv 6 gb ik snap het niet meer hoor en ooja ik zo ook weer voor de zoveelste keer terug gebeld worden over het bedrag wat ik terug zou krijgen en je raad het al ik wacht nog steeds op het telefoontje….
Gewenste Oplossing:
als ik mijn vodafone abonnement per direct kan opzeggen kosteloos en mijn beloofde geld krijg..

