Mijn Klacht:
We hebben meerdere malen via klachtenformulier contact gezocht met vodafone omdat we na de reparatie van de telefoon met een hoge rekening zaten en een te lange wachttijd op reparatie. Ons is bij ophalen telefoon toegezegd dat de eigen risico van 45 euro terugbetaald zou worden omdat we veel te lang hadden moeten wachten. Het nabellen over info waar telefoon bleef heeft ons ongeveer 50 euro boven de normale rekening gekost omdat we overal van het kastje naar de muur werden gestuurd. We vinden het dan ook niet meer als normaal dat vodafone daar iets tegenover stelt. We hebben al zeker 4 keer deze klacht via internet naar vodafone gestuurd via het klachtenformulier en hebben ook nog een keer telefonisch contact gehad en toen werd weer toegezegd dat het geregeld zou worden.
Gewenste Oplossing:
Als we de kosten, dus die 45 euro eigen risico, en de extra gemaakte belkosten van ongeveer 50 euro, zoals beloofd terug krijgen.

