Mijn Klacht:
Na aanleiding van de uitzending van vanavond wil ik ool mijn klacht delen. Ik heb in juli een rekening van 150 euro ontvangen. Een specificatie liet zien dat mijn data verbruik ontzettend hoog was. Met name in de nacht is dit gebeurd..
Gewenste Oplossing:
Specifiek een uitleg waaraan mijn data is verbruikt! En ik wil natuurlijk niet betalen voor iets wat ik niet heb verbruikt!

