Mijn Klacht:
27 oktober is er 250 euro afgeschreven van mijn rekening door Vodafone. Dit was de final bill, omdat ik mijn abonnement heb opgezegd (op de datum dat het abonnement afliep).
Hierop heb ik meteen gebeld naar de klantenservice. De medewerkster kon de factuur inzien en vertelde me dat het inderdaad niet klopte.
Vervolgens vertelde ze mij dat er een onderzoek zou worden ingesteld, en dat ik binnen 10 werkdagen de uitslag van dat onderzoek zou krijgen.
Inmiddels zijn we bijna 8 weken verder, en weet ik nog niets. Ik heb tientallen malen gebeld met klantenservice, maar iedere keer werd ik van het kastje naar de muur gestuurd, en afgewimpeld met: “er wordt aan gewerkt”. Maar dat betwijfel ik ten zeerste……
Gewenste Oplossing:
Als ik vóór de kerst een uitslag heb, en daarop volgend mijn 250 euro teruggestort krijg.

