Mijn Klacht:
Wij hebben vorige week advies gevraagd aan Vodafone over verlenging van mijn abonnement. Ik had een abonnement onbeperkt bellen, sms-en, 4 GB internet met 2 dualkaarten. Op advies van Vodafone hebben wij internet laten verlagen naar 2 GB. Na 3 dagen blijkt dat mijn laptop niet meer op internet kan via Vodafone. Gebeld, sorry sorry, ik moest mijn telefoon en computer opnieuw opstarten en dan zou alles het weer doen. Niet dus, ondertussen Vodafone niet meer bereikbaar. Volgende ochtend gebeld, werd er doodleuk medegedeeld door Ninom B dat de dual Sim wel kan worden geactiveerd maar dat kost me 5 euro per maand extra. Verder geen discussie mogelijk. Extra betalen of anders geen internet!
Gewenste Oplossing:
Als ik krijg wat wij hebben afgesproken. Dual Sim activeren zonder extra kosten

