Mijn Klacht:
Bij de eerste factuur voor mobiele telefonie blijkt de afsluitdatum van het contract te zijn gekozen als uitgangspunt, niet de ingangsdatum. Deze laatste staat duidelijk op het contract vermeld, dus hier hoeft geen discussie over te zijn. Op zich is dit niet de echte aanleiding tot deze klacht, want dit kan worden opgelost. Vodafone verwijst echter continu naar de belwinkel en weigert een oplossing te verzorgen. Ik heb eerst geprobeerd het telefonisch op te lossen en daarna via een klachtenformulier via de website. Vodafone blijft echter halsstarrig verwijzen naar de belwinkel, hoewel het contract op naam staat van (en geaccepteerd is door) Vodafone. Kortom: Vodafone maakt een fout en verwacht van de klant dat hij/zij het oplost. Erg klant-onvriendelijk!
Gewenste Oplossing:
Zodra Vodafone het teveel gefactureerde crediteert.

