Mijn Klacht:
Na bijna een jaar van facturen met een bedrag van rond de € 22,50 per maand komt Vodafone nu ineens met een factuur van bijna € 97,00.
Ik was niet in het buitenland, gebruik nagenoeg uitsluitend WiFi en ben ruim binnen mijn belbundel gebleven. Volgens Vodafone zou ik dus voor ruim € 75,00 extra aan data hebben gebruikt. Dit is boeren bedrog. Ik heb ook geen enkele waarschuwing ontvangen o.i.d.
Vodafone probeert maar wat! Ik heb de incasso terug laten boeken en wacht op hun reactie want dit ga ik niet betalen.
Gewenste Oplossing:
Wanneer men mij de gebruikelijke kosten (die uit mijn meer dan bestendige gebruik blijken) in rekening brengt i.p.v. mij proberen te belazeren.

