Mijn Klacht:
Na vele telefoongesprekken gaat het nog steeds niet goed, al vele excuses van jullie en beloftes dat nu wel goed gaat komen maar ik krijg alleen maar facturen die niet kloppen. Jullie zijn erg slecht bereikbaar en zou graag willen dat iemand van jullie mij eens terugbelt en tot een oplossing kunnen komen want dit werkt echt niet langer, ik ben zo teleurgesteld in Vodafone!
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als jullie (weer) contact opnemen en tot een goede oplossing kunnen komen.

