Mijn Klacht:
Op 14-01-2015 ontvang ik een sms met de mededeling dat de instellingen van mijn telefoon aangepast moeten worden. Ik reageer hier braaf op maar ontvang geen instructies zoals beloofd was. Op mijn rekening zie ik dat ik €12.40 moet betalen aan www.smsadvies.nl. Contact met Vodafoon levert mij niets op: zij kunnen hier niets aan doen wordt gezegd……!
Gewenste Oplossing:
Als ik geen ongewenste sms-berichten meer ontvang en mijn geld terug krijg.

