Mijn Klacht:
14 september om middernacht, ondanks werkende wifi, buiten-bundel data verbruik gemeld door vodafone a 5,35 euro.
Pas 15 september rond 7:00, dus ca. 7 uur te laat, sms waarschuwing dat nog 40 mb van databundel over was. 4 minuten later sms dat databundel verbruikt is.
2 vragen:
1. Hoe kan buitenbundel dataverbruik ontstaan tijdens werkende wifi-verbinding (thuis)?
2. Als buitenbundel inderdaad terecht, wat ik betwijfel, waaron dan niet tijdig, via sms, gewaarschuwd door vodaphone?
Mbt. Vraag 2; bij mijn weten zijn er bindende afspraken mbt tijdig waarschuwen door provider.
Gewenste Oplossing:
Ik wil dat het restant vd databund (ca 160 mb) voor de resterende 16 dagen van de cyclus, kostenloos aan mij ter beschikking wordt gesteld.
Daarnaast wil ik dat de onterecht ontstane kosten buiten mijn databundel niet op mii verhaald worden.

