Mijn Klacht:
Op 30 december 2014 heb ik mijn abonnement telefonisch verlengd via Vodafone. Dit was een aanbieding met een promo (tab). Daarom Red abonnement aangeschaft om ook GB te hebben voor mijn tab. Het was makkelijk volgens de medewerker om het via Samsung te bestellen. Zo gezegd zo gedaan. Ean nummer kwam niet overeen met de gepubliceerde lijst van Samsung en na telefonisch onderhoud geen recht op Tab. Ook contact gehad met Vodafone en zaak uitgelegd en weer verwezen naar Samsung. Terug naar Vodafone gebeld en aangegeven dat ik echt geen recht had maar wel de vraag gesteld wat nu. Uiteindelijk heeft Vodafone contact opgenomen met Samsung en ik kreeg op 30 december een mail tab in order en besteld. Na lang wachten van ongeveer 3 weken toch maar weer gebeld en belofte na belofte maar geen resultaat. Toen werd ik nog eens gebeld door een soort van service van Vodafone en degene was niet op de hoogte en ook de medewerker heeft echt zijn best gedaan en had aangegeven dat Complains me terug zou bellen dit gesprek was voor in februari en vandaag is het 17 maart. Nog steeds geen resultaat . Op mijn klachtenbrief geen reactie. Voel me als klant in de steek gelaten en niet serieus genomen wat ik zeer kwalijk vind. Alleen beloftes maar geen alternatief aangeboden of enig moeite gedaan om dit toch voor elkaar te krijgen.
Vandaag weer gebeld en nu is er een officiële klacht ingediend en ik heb nu een call nummer. zie hieronder vermeld. Mijn vertrouwen in Vodafone is weg en ik heb veel geduld gehad maar ondertussen wel abonnement innen en niets verder aan de situatie doen of dat het naar tevredenheid afgehandeld wordt. Zij hebben mij als klant verloren en na mijn contract stap ik over.
Gewenste Oplossing:
Leveren van de tab of een passende oplossing gezien het abonnement.


