Mijn Klacht:
27 januari is onterecht mijn telefoon afgesloten, ik ben in middels 23 dagen verder en nog niets , ik heb Vodafone inmiddels 11 x benaderd zowel telefonisch en via facebook en op de site zelf, ik krijg steeds te horen dat ze er mee bezig zijn .
Gewenste Oplossing:
Als ik weer kan bellen en gebeld kan worden, zodat ik mijn ziekenhuisafspraken en mijn artsen bezoeken op een normale manier kan afhandelen en zodra ik telefoon heb kan gaan afspreken dat zij mijn abonnement vervroegd kunnen stoppen en dat ik naar een andere provider kan.

