Mijn Klacht:
Klant geworden bij Vodafone. Monteur zou de 26e om 3 uur komen. Om 6 uur belt Guidion, de monteur kan niet komen. Zelf de boel aangesloten, maar de tv ontvanger blijft in het opstartscherm hangen. Gebeld naar Vodafone-Alles doorgelopen- We zouden een nieuwe ontvanger krijgen. Na anderhalve week nog geen ontvanger(dus geen tv). Gebeld ! Een onzekere medewerker zegt dat we nog de zelfde dag terug gebeld gaan worden. Geen telefoon! Volgende dag telefoon -van een uiterst onaangenaam persoon die bij het horen van mijn onvrede zegt: Het is uw eigen schuld, we hebben gebeld, dan had u de telefoon op moeten nemen. Maar goed, kastje weer uitgepakt (dacht immers dat deze terug moest) Weer aangesloten, en hij blijft nog steeds in het opstartscherm hangen. Het komt zo goed, krijg ik te horen. Enkele uren later, geen verschil. Weer gebeld, stuk vriendelijker persoon, geeft aan dat hij de klacht weer naar de techinische dienst doorzet. En dus kan het zo nog een paar dagen duren. Nog steeds geen tv, en wel de rekening. Eredivisie live kunnen we niet kijken op de tablet (en wel betalen)
Gewenste Oplossing:
Vergoeding van de televisiekosten, plus eredivisie live, plus met spoed een werkende tv aansluiting. Daarbij stel ik voor dat de medewerker die mij gebeld heeft op 9 december zich bewust is van het feit dat hij een bedrijf vertegenwoordigd.

