Mijn Klacht:
Geachte,
In augustus had ik zoals veel vodafone klant met mij een hoog dataverbruik. Normaal heb ik een abbonement van 50 euro waar ik af en toe een klein beetje overheen ga. In augustus was mijn rekening ineens 123,43 euro. Ik heb contact opgenomen met vodafone maar men kon mij niet vertellen waar dit verbruik vandaan kwam. Ik had me hierbij neergelegd maar na de uitzending van radar blijkt dat ik niet de enige ben en misschien is er wel een fout gemaakt.
Gewenste Oplossing:
Als dit dataverbruik niet klopt wil ik het teveel betaalde geld terug.

