Mijn Klacht:
Vodafone beheerst een heel slechte klantenservice.
Jarenlange klant en voorheen abonnement verhoogd.
€50,- migratiekosten betaald en een week later een brief dat ik kosteloos mocht verhogen.
De klant hierin tegemoetkomen is geen optie (dit probleem is prima en heb ik mij bij neergelegd).
Nu heb ik verzocht mijn abonnement 1 stap te verlagen (minder internet) en zou ik opnieuw €50,- migratie kosten moeten betalen en ga ik paar euro per maand meer betalen als het duurdere abonnement omdat mijn korting komt te vervallen (JARENLANG KLANT).
Ik ben heel ontevreden en ga met alle abonnement weg bij jullie provider zodra mogelijk. Tevens ga ik alle mensen in mijn omgeving en op social media hierover inlichten en aanraden bij jullie weg te gaan.
Gewenste Oplossing:
Als mijn abonnement 1 stap verlaagd wordt zonder bijkomende kosten en ik minder per maand ga betalen dan mijn huidige kosten!

