Klacht: Meerdere malen geen netwerk

sergegroenhuijzen op 12 januari 2013 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb meerdere keren dit jaar geen bereik gehad. Dit is gemeld in de media maar ik ben er behoorlijk mee in de problemen gekomen. Het meest vervelende is dat ik langs de Duitse autobaan stond met een defecte auto en niet kon bellen voor hulp. Vodafone probeert mij af te wimpelen met een technische dienst waarbij mijn telefoon/simkaart als verdachte wordt genoemd. Een beetje flauw!

Gewenste Oplossing:

Ik wil van mijn Vodafone abonnement af.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vodafone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Vodafone

11 jaren geleden - Beste sergegroenhuijzen, Bedankt voor het aangeven van je klacht. Om je verder te helpen wil ik je vragen om de volgende link te gebruiken: http://help.vodafone.nl/app/utils/login_form/redirect/ask Log in met je mobiele nummer en het wachtwoord van My Vodafone. Je verzoek komt dan uit bij de juiste afdeling. Met vriendelijke groet, Jeannette Vodafone, medewerker klachtafhandeling

Vodafone

Heeft op 22 februari 2013 om 16:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

klant verzocht in te loggen via My Vodafone

Reactie van de melder van de klacht

11 jaren geleden - Niet geholpen, wederom. Schandalig!

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Vodafone beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door