Mijn Klacht:
Ik heb 1 gb internet, maar laatste maanden zit ik er overheen terwijl ik heel veel op Wi-Fi zit. Net kreeg ik ook sms van Vodafone dat ik nog 125 mb over heb tot eind van deze maand, terwijl we nog maar op de helft van de maand zitten. Daarbij zit ik al heel de dag op Wi-Fi en toch krijg ik,ineens dat smsje terwijl ik niet eens op 3G zit..
Gewenste Oplossing:
Het kan niet zijn dat ik over mijn mb's kom. Dus graag eerlijkheid! Dan bengik tevreden.

