Mijn Klacht:
Onlangs zijn wij overgestapt naar KPN. Nu kreeg ik gister een SMS van Vodafone, mijn nieuwe rekening stond voor mij klaar. Nou prima. Ik denk check die laatste rekening even. Even kijken hoe en wat. Kan ik dus niet meer inloggen. Mijn account is opgeheven omdat ik geen Vodafone klant ben. Om een nieuw wachtwoord op te vragen kun je je telefoonnummer invoeren en krijg je een tijdelijke per sms. Maar omdat ik niet bij Vodafone zit kunnen ze me dat niet smsen.. oja. Ze konden me 5 min van tevoren smsen dat mn rekening online stond. via Facebook een bericht gestuurd en ze willen me helpen. FIJN ! Maar.. ze hebben al mn gegevens gekregen door een privé bericht maar. Ik heb geen klantnummer. Die vind je door in te loggen in my Vodafone. OW WACHT ik kan niet inloggen in nu Vodafone. Dat was het probleem . Ondertussen wat Facebook berichten verder en een medewerkster vroeg mij of ik op Fb een bericht had gestuurd omdat ik een hoog data verbruik had.. uhhh. Heb ik dat dan ?? IK kan mn rekening niet zien.
Gewenste Oplossing:
Gewoon nog een maandje langer iemands account laten staan scheelt een hoop frustratie. Kreeg laatst een bericht dat Vodafone hoopt om mij in de toekomst nog eens als klant te mogen begroeten. Nou. Dit soort geintjes was de reden van opzegging. Dus verwacht niet dat ik nog zo een misstap zou zetten.

