Mijn Klacht:
Het is nu al drie dagen dat wij niet op de zaak kunnen bellen en of gebeld worden. Deze klacht hebben wij donderdag al gemeld. Wij vinden het nu wel een keer tijd worden dat er wat aan gebeurd. Zakelijk kunnen we de telefoon niet missen. Buiten Vriezenveen bijvoorbeeld in Wierden en Almelo hebben we normaal verbinding. Ik hoop dat u onze klacht serieus neemt anders zijn we genoodzaakt een ander abonnement te nemen met ingang van maandag, we moet bereikbaar zijn op maandag uiterlijk dinsdag.
Met vriendelijke groeten,
Gerrit Eertink
GGE Bedrijfsdiensten BV
Gewenste Oplossing:
Wij zijn al jaren tevreden alleen nu laat het systeem maar ook Vodafone ons behoorlijk in de steek. Zakelijk gezien kunnen we niet meer zonder.

