Mijn Klacht:
Ik heb sim kaart abonnement met 75 belminuten Ik doe alles via wifi Nu heb ik sinds 2 maanden dataverbruik Ik bel met klantenservice Vodafone die vertelde mij dat de Iphone zo is ingesteld dat die zelf zijn weg vindt naar het internet. Dataverbruik nu 2 maanden ca € 60 per maand dus totaal € 120 zal ik moeten betalen “daar kunnen we niets aan doen mevrouw” wel heeft de provider nu i ternet geblokkeerd zodat het niet meer kan gebeuren. Onvoorstelbaar en de klant is weer de dupe Anders had ik toch wel internetbundel genomen !!
Gewenste Oplossing:
Als ik dataverbruik niet hoef te betalen Daar heb ik toch niets voor i gesteld


