Mijn Klacht:
Ik ben inmiddels 3 weken bezig om in te loggen in mijn account .
Ik heb 6 medewerkers van vodafone telefonisch gevraagd me te helpen. De hulp is uitgelopen op niets.
Verleden week heeft medewerker Marije me beloofd het probleem bij de afd. techniek neer te leggen en ik zou donderdag 5 maart ’s avonds worden teruggebeld. Tot op heden 6 maart niets meer vernomen. Vandaag contact gehad over naar wie ik mijn klacht kan richten.
Bij deze dus de klacht dat uw systeem hiaten heeft en de geboden hulp geen juist antwoord hierop heeft.
Gewenste Oplossing:
Simpel; als ik weer kan inloggen en u mijn telefoonkosten vergoed die ik vergeefs gemaakt heb.

