Mijn Klacht:
Ik heb afgelopen maand na ongeveer 3 weken een sms gehad dat ik op 80% van mijn internetbundel zat. Nadat ik dit smsje heb gekregen, heb ik mijn mobiele data bij veelverbruikende diensten uitgezet, en alleen nog whatsapp aangehad. Nadat ik dit heb gedaan, heb ik nooit een smsje ontvangen dat ik 100% van mijn bundel heb verbruikt. Toen ik ongeveer anderhalve week geleden op mijn telefoonrekening keek, zag ik een bedrag van 153,53 euro staan. Compleet geschrokken was ik, en ik kon het niet begrijpen. Hoe kan het mogelijk zijn dat ik zoveel buiten mijn bundel ben geweest, als ik op de 22e van december een sms krijg dat ik op 80% verbruik zit.. Ik heb ook nooit de sms gehad dat mijn bundel op was. Als ik op de app mijn vodafone keek zag ik ook regelmatig staan dat de kosten buiten mijn bundel “Onbekend” waren. Ik heb het gevoel dat Vodafone mij niet eerlijk behandeld want ik heb alles gedaan zodat deze kosten niet zo torenhoog zouden worden, en ik weet niet wat ik nu moet doen. Ik weiger te betalen als ik zo behandeld wordt als vaste klant
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden wanneer ik (een deel van) mijn geld terugkrijg.

