Mijn Klacht:
Ik betaal 72 euro per maand voor mijn abonnement ik heb nooit 4g maar ik betaal er wel voor in heb meer als 20 x gebeld ze helpen nooit en doen er niks aan ik ben er helemaal klaar mee ik heb een iPhone 5 ze zeiden via de telefoon ja de iPhone 5 heeft niet zo goede dekking terwijl jullie mij een iPhone 5 hebben aangesmeerd jullie zeiden dat dat een goede telefoon was en nu is het opeens niet goed ik voel me opgelicht ik heb ook heel vaak geen internet dat er gprs staat ben er klaar mee jullie hebben altijd mooie praatjes maar maken niks waar…..hopelijk doen jullie er nu wel is een keet wat aan groetjes Darcey theunissen telefoonnummer 0650653863
Gewenste Oplossing:
Als ik 4 g internet heb en een vergoeding krijg voor ander half jaar 3 ga internet te hebben en vaak gprs dat in geen internet heb...

