Mijn Klacht:
Bij mij thuis en bij mijn vriend thuis heb ik geen 4g en ben ik telefonisch heel erg slecht bereikbaar. Zelfs 3g heb ik zelden . Ik de winkel zeggen ze : zet je 4 maar uit dan zul je zien dat je beter bereikbaar bent. Waarom heb ik mijn abonnement dan bij Vodafone afgesloten als ik op de plekken waar ik het meest ben geen bereik heb?
Gewenste Oplossing:
Als ik korting krijg op mijn abonnement of van mijn abonnement af kan.

