Mijn Klacht:
Ik heb een factuur voor november gekregen van Vodafone van 145 euro, maar ik heb geen wettelijk verplichte sms gekregen met de melding dat ik over mijn bundel heen zat. In de maand juli bevond ik mij ook in een soortgelijke situatie en Vodafone heeft toentertijd netjes mijn factuur gecrediteerd. Nu wordt er echter gezegd dat ik wel een sms heb ontvangen, maar dat is simpelweg niet het geval. Nu factureert Vodafone mij voor de volledige 145 euro, terwijl ik de wettelijk verplichte sms nooit ontvangen heb.
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als ik niet voor 145 euro door Vodafone gefactureerd wordt en in de toekomst wel mijn wettelijk verplichte smsjes ontvang, zodat ik in de toekomst hier niet mee bezig hoef te zijn.

