Mijn Klacht:
In januari van dit jaar ben ik van T Mobile overgestapt naar Vodafone, omdat ik in Zeeland woon en met Vodafone beter bereik heb. Ik had toen een proefsimkaartje voor een Hybride bundel, met 75 belminuten en 500 mb databundel genomen voor 10€. Heb toen ook nummerbehoud aangevraagd bij T Mobile, dat ging allemaal goed. Bij Vodafone zei men dat het voordeliger was om een scherp M abonnement, met 200 belminuten en 200 databundel, te nemen. Ik zou in de week van 16 februari een nieuw simkaartje krijgen voor het scherp M abonnement. Dit heb ik echter nooit gekregen, toen heb ik de hybride bundel verlengd, voor 16,50€. Hier heb ik nooit van kunnen profiteren, want op 20 februari werd ineens mijn simkaart geblokkeerd, omdat toen zgn. het scherp M abonnement zou ingaan. Dit is nooit gebeurd, want voor dat heb ik nooit een nieuwe simkaart gekregen. Vorige week, 21 februari, ben ik overgegaan naar Simyo , daar nummerbehoud aangevraagd. Dat is nooit gelukt, want het simkaartnummer van Vodafone kwam niet overeen met het telefoonnummer. Gebeld naar Vodafone, gezegd dat er niets van klopte, dat ik nooit een simkaart gekregen had voor het abonnement, Dit had ik nodig,zodat het simkaartnummer en telefoonnummer overeen kwamen voor nummerbehoud voor Simyo. Ze zouden deze week, van 23 februari, een leeg simkaartje opsturen, zodat ik nummerbehoud kon aanvragen. Deze heb ik ook nooit ontvangen. Nu heb ik,naar alle tevredenheid, goede service gekregen van Simyo, zodat ik toch weer kon bellen en internetten.
Gewenste Oplossing:
Als ik mijn 16,50€ terugkrijg van Vodafone voor de nooit gebruikte Hybride bundel. En vragen waarom ik nooit die twee simkaarten heb ontvangen.

