Mijn Klacht:
Ik woon in Lage Vuursche daar is de verbinding altijd al niet optimaal geweest, maar de laatste weken heb ik zeer slecht ontvangst en zelfs de laatste week kan ik helemaal niet meer bellen of gebeld worden. Als ik wil bellen moet ik de auto in om buiten Lage Vuursche te bellen.
Ik heb dit al verschillende keren door gegeven. Ik ben ook al bij een Vodafone winkel geweest en een nieuwe simkaart geïnstalleerd maar dit mocht allemaal niet werken. Zowel in de winkel als bij de klantenservice werd tegen mij gezegd dat ik volgens de computer volop bereik en internet moet hebben. Internetbereik heb ik al jaren alleen via de WIFI en telefonbereik slecht tot nu zelfs helemaal niet. Ik heb destijds aangegeven bij het afsluiten van een abonnement dat ik hier woon en welke provider ik het beste kan nemen en toen werd dit abonnement aangeraden. Ik heb al het 1 en ander aangepast dat ik nu zelfs onbeperkt kan bellen omdat een normaal gesprek niet kon want verbinding werd steeds verbroken en mijn rekeningen schoten omhoog. Ik zou heel graag willen dat ik normaal kan bellen in mijn eigen huis en niet in de auto moet stappen om te kunnen bellen. Ik ben niet de enige met dit probleem ik werk verderop in de straat in een verpleeghuis en daar heeft nagenoeg niemand bereik via mobiele telefoon. Ik hoop zo snel mogelijk een oplossing tegemoet te zien want dit is geen doen en betaal wel maandelijks behoorlijk wat aan abonnementskosten.
Met Vriendelijke Groet
Celia Dorland
Gewenste Oplossing:
Als ik normaal kan bellen en gebeld kan worden

