Mijn Klacht:
Ik heb al jaar en dag een telefoon abo bij Vodafone met een datalimiet van 500 MB per maand en de buitenland blox. Ik krijg in het buitenland een seintje als ik 80% verbruikt heb. In het binnenland is afgesproken dat ik bij 75% verbruik een seintje krijg. Dit laatste is nog nooit gebeurd omdat ik zo tussen de 100 en 200 MB verbruik. Ik ben van telefoon gewisseld, met ook G4 en ik wist dat het verbruik dan hoger kon zijn. Gisteren, mijn nieuwe tegoed loopt pas 14 dagen dacht ik toch eens even kijken. Tot mijn schrik zie ik dat er al 500 MB verbruikt is en er al een rekening ligt van bijna 23 euro voor data buiten het tegoed. Ik klaag omdat Vodafone mij ondanks de gemaakte afspraken geen seintje gaf dat ik 75% gebruikt had en ook niet toen het helemaal verbruikt was.
Inmiddels heb ik mijn abo opgewaardeerd naar 1000MB. Een klachtenformulier is echter op de site niet te vinden. Ik vind het niet meer dan redelijk dat de rekening van de data buiten het tegoed wordt ingetrokken.
Gewenste Oplossing:
Wanneer de rekening wordt ingetrokken van de extra dataverbruik

