Mijn Klacht:
ik heb een abroment van 70 euro per maand dat naar de verhuizing voor geen ene meter werk meerderen klachten gedaan en op lossing aan geboden gekregen ander kaartje resetten 1 maand me geld trug gekregen sinaalversterkker niks helpt hebben ze gewoon de eerste klacht weer in getrokken gaan wel het probleem niet op gelost is ben nu al 4 maanden bezig ben er klaar mee ze de klacht weer op nieuw behandelen komt er op neer nog langer w8
Gewenste Oplossing:
als ik een vergoeding krijg voor de mnd dat jul mijn de diensten niet kunnen leveren waar ik voor betaald heb en me abroment op zeggen dan ben ik tevreden

