Mijn Klacht:
Ik ben door mijn belminuten heen omdat ik ongebruikelijk veel moest bellen deze maand. Heb contact gehad met Vodafone hierover, maar er is hier geen blox voor, zoals een blox voor extra internet. Enige keus die ik nu heb, is abonnement verhogen, maar dan betaal ik de rest van mijn looptijd meer dan nodig.
Met nog twee weken te gaan tot de volgende maand in gaat, kan ik niet anders dan zo min mogelijk bellen en eventueel kosten buiten mijn bundel maken, die ongetwijfeld behoorlijk hoog zijn.
Jammer dat Vodafone deze service niet bied.
Gewenste Oplossing:
Oplossing, een blox voor bellen. Eventueel hoger dan normaal gesproken, maar dan wel eenmalig en niet gedurende mijn looptijd.

