Mijn Klacht:
Op 11 november zouden wij diensten van Vodafone ontvangen nu 26 november hebben wij nog steeds geen internet telefoon of tv. Ondertussen reeds 2 uur met zogenaamde klantenservice gebeld altijd ligt de fout bij KPN. Uiteindelijk zelf contact opgenomen met kpn en daar duidelijk te horen gekregen dat de lijn reeds 2 ween geleden hebben vrij gegeven. Hallo Vodafone? Firma list en bedrog. Geen service geen hulp gen terugkoppeling. Frustratie na het 10 e ik begrijp u maar kan en mag niets en er is ook geen leidinggevende die wel wat kan en mag. O ja neen uw contract kunt u niet opzeggen want uw bedenktijd is al om. We zien wel wanneer het lukt om u van onze diensten te kunnenaten genieten
Gewenste Oplossing:
Internet aangesloten morgen 27-11. Fatsoenlijke excuses naar ons en KPN of stop direct mijn contract

