Mijn Klacht:
Op twee Huwaii toestellen gekocht, problemen met batterij. De eerste werd vervangen nog geen twee maanden later hetzelfde probleem met het toestel van onze dochter, toestel inmiddels 7 maanden oud. Vodafone zegt batterij probleem en valt niet onder de GARANTIE !!! Wij moeten voor de garantie maar contact opnemen met Huwaii!!! Dit is tegen de consumentenvoorwaarden!!
We zijn 7x doorverbonden en moesten ons verhaal steeds opnieuw doen. Men luistert slecht en zijn zeer klantonvriendelijk. Ons zakelijk abonnement loopt er ook, maar per einde vervaldatum GEEN VODAFONE MEER !!!!
Gewenste Oplossing:
TEVREDEN? NERGENS OVER!!!
ALLEEN ALS JE EEN GROOT ABO AFSLUIT KUNNEN ZE JE VRIENDELIJK TE WOORD STAAN

