Mijn Klacht:
Vorige week dinsdag 17 februari langs Vodafone winkel gegaan om mijn Internet abonnement op te waarderen met 1 gb. ( dit bovenop mijn abonnement van 2gb p maand). Verkoper in winkel gaf aan dit gedaan te hebben en dat ik binnen enkele uren een sms zou krijgen met de bevestiging. Dag erna nog niets ontvangen en nagekeken en wederom langs gegaan. Kreeg te horen dat ik het nogmaals moest proberen omdat er een sms kwam met door een technische storing kan het even niet probeer het straks nog eens. Inmiddels al tientallen keren geprobeerd maar voordurend hetzelfde. Verkoper in winkel wist het niet en zei mij het zou het moeten doen maar nee dus. Nu al een week betaal ik het buitenland tarief voor Internet terwijl het een storing oid bij jullie is waar ik als klant niets aan kan doen maar ik wel voor moet betalen. Graag ontvang ik spoedig reactie met een passende tegemoetkoming of oplossing voor mij.
Mvg jantine boom anker
Gewenste Oplossing:
De kosten die ik gemaakt heb tussen 17 februari en 24 februari van Internet met buitenland tarief die niet gerekend worden op de factuur van de maand februari omdat dit onmacht is voor mij omdat ik wel juist handel maar er bij jullie een storing oid is.

